Oddelenie hospodársko-technických činností
Do pôsobnosti oddelenia hospodársko-technických činností spadá zabezpečenie ekonomických a prevádzkových podmienok pre činnosť všetkých organizačných útvarov RÚVZ Poprad.
VIAC INFONa úseku rozpočtovania, financovania a výkazníctva
- zostavenie, rozpis a všetky úpravy rozpočtu,
- spracovávanie všetkých finančných operácií v súlade so zákonom o účtovníctve, finančných a štatistických výkazov a uzávierok, uloženie do Registra uzávierok,
- fakturácie za nájom a služby spojené s užívaním nebytových priestorov, vedenie evidencie o pohľadávkach RÚVZ a zabezpečenie vymáhania pohľadávok,
- úhrady dodávateľských faktúr.
Na úseku správy majetku a operatívnej evidencie
- centrálna evidencia hmotného a nehmotného majetku a činnosti s tým súvisiace;
- na úseku hotovostného platobného styku
- vykonávanie všetkých hotovostných platobných operácií, vedenie pokladničnej agendy,
- výber správnych poplatkov v hotovosti a ich odvod v stanovených lehotách Slovenskej pošte, a. s.
Na úseku dopravy
- evidencia príkazov na jazdy služobných motorových vozidiel,
- vedenie agendy súvisiacej s prevádzkou služobných motorových vozidiel a jej archivácia.
Na úseku podateľne a registratúry
- vedenie registratúry v plnom rozsahu v písomnej a elektronickej forme, (príjem, evidencia, odosielanie, archivovanie a vyraďovanie dokumentov),
- prijímanie a odosielanie elektronických podaní prostredníctvom Ústredného portálu verejnej správy (ÚPVS),
- evidencia výberu správnych poplatkov prostredníctvom Modulu správnych poplatkov (MSP),
- vyhotovovanie kópií dokladov a rozmnožovanie písomností tlačív podľa požiadaviek jednotlivých organizačných útvarov.
Ostatné činnosti oddelenia HTČ
- spracovanie podkladov pre konsolidáciu vo verejnej správe, odsúhlasovanie vzájomných vzťahov v rámci konsolidačného celku prostredníctvom portálu Štátnej pokladnice,
- vedenie registra zmluvných vzťahov a vnútorných predpisov, ich vypracovanie a aktualizácia a zverejňovanie v CRZ,
- zabezpečenie procesov verejného obstarávania,
- vypracovanie a aktualizácia priznaní k dani z nehnuteľností, DPH, dani z liehu,
- vykonávanie základnej finančnej kontroly,
- zabezpečovanie chodu a prevádzky úradu a činností s tým súvisiacich (upratovanie, pranie odevov, nákup a výdaj materiálu a OOPP, technické prehliadky zariadení, školenia BOZP, PO, vodičov, vedenie príslušnej dokumentácie a pod.),
- kolektívne vyjednávanie a súčinnosť pri vypracovaní dokumentov z kolektívneho vyjednávania (kolektívna zmluva), zabezpečovanie nepeňažných plnení pre zamestnancov zo sociálneho fondu,
- vypracovanie zmien v cenníku RÚVZ a jeho aktualizácia,
- vedenie agendy k CO.