Osobný úrad
Osobný úrad zabezpečuje plnenie úloh, vyplývajúce so štátnozamestnaneckých vzťahov a pracovnoprávnych vzťahov zamestnancov úradu.
Činnosť osobného úradu
Osobný úrad zabezpečuje najmä:
- evidenciu o obsadených a voľných pracovných miestach, plánovanie a koordináciu obsadzovania voľných pracovných pozícií vo väzbe na plnenie rozpisu plánovaného počtu zamestnancov,
- plnenie úloh spojených s obsadzovaním voľných štátnozamestnaneckých miest alebo s obsadzovaním voľných pracovných miest; komplexnú prípravu a zabezpečovanie procesu výberových konaní,
- komplexnú osobnú agendu zamestnancov, vedenie osobných spisov, spracúvanie podkladov k evidencii dochádzky zamestnancov pre účely zúčtovania miezd, kontrolu a posudzovanie nárokov zamestnancov na dovolenku, poskytovanie pracovného voľna z dôvodu dôležitých osobných prekážok v práci a iných úkonov,
- agendu miezd,
- vypracúvanie rozborov, analýz a štatistik týkajúcich sa zamestnancov, mzdových prostriedkov, vzdelávania podľa potreby zamestnávateľa, MZ SR, ÚVZ SR, Národného centra zdravotníckych informácií a štatistiky,
- poradenstvo a spoluprácu pre ostatné oddelenia pri vypracovávaní opisov činností štátnozamestnaneckých miest, pracovných náplní zamestnancov, pri príprave a predkladaní návrhov platových náležitostí zamestnancom úradu,
- evidenciu, prípravu a účasť na tvorbe služobných a vnútorných predpisov úradu.